http://m.tapuz.co.il/ViewEntry/1851545
לאחרונה הפיד שלי התמלא בגלמים הללו של world ventures.
ייתכן שאשקיע מזמני להגיב לזה. ייתכן שלא. כך או כך, הנה מספר תגובות לחלק החשוב בשטויות של האנשים האלו:
א. הם מציגים חבילות מאוד זולות אבל שוכחים לציין שהן אינן כוללות את הטיסה עצמה שנרכשת בחלק אחר של אתר במחירים מופקעים. הכותבת טוענת שהנתונים אינם מכומסים וזה שקר. אתה לא יכול להשוות מחירים ביניהם לבין חברות שמציעות שירותים זההים בלי להיות חבר אצלם.
אני ממליץ על קוסקן אם אתם באמת רוצים לטייל בזול. גם אמינים, גם זולים, גם שקופים וגם אתה נוסע לבד באמת ולא דורשים ממך להחזיק שלטים בחופשה כמו זין.
ב. תוכניות פרמידה היום משתמשות בשני אמצעי מיגון (כשהן לא עוסקות בתביעת אנשים שמבקרים אותן שהן תוכניות פירמידה): הן טוענות שהן עוסקות בשיווק רשתי, הן טוענות שזה לא פירמידה אם יש מוצר.
פירמידות הן תוכניות בהן אתה משווק בפועל את שיווק המוצר. זו פירמידה כי ככל שתשווק את המוצר ותרוויח לו כסף, כך אתה מפחית את הסיכויים שלך להרוויח ממנו. למה? כי כמות האנשים שאתה מסוגל למכור להם קטנה וכמות האנשים שעליך להתחרות איתם גדלה.
תוכנית פירמידה בה אתה מגיע להכנסה פאסיבית לאחר שישה אנשים (מספר מאוד גדול אגב) תקיף את כל העולם קצת אחרי המחזור ה13 שלה (תחשבו שש בחזקת 13).
אמנם זה אפשרי להרוויח, אבל השאלה החשובה היא מה הסיכוי, כמה תרוויח ומי יפגע בדרך. תמיד בסוף יהיו קצוות שמשלמים בלי להרוויח מכך.
לרוב, אחוז המשתכרים מתוכניות פירמידה נמוך עד כדי גיחוך מטבען.
מהקמתן הן השתמשו במספר דרכים להתמודד עם ביקורת:
"גם עבודה משרדית היא פירמידה כי המרוויחים באמת נמצאים למעלה והמדרג היררכי" זאת טענה מאוד מטומטמת. ההבדל הוא כמובן שאתה משווק את עצמך או מוכר את שירותיך למעסיק שמשלם לך כסף. ההשתכרות שלך גבוה מזו של התוכניות הללו. אתה מרוויח פחות מהראש אבל זה לא אומר שאתה לא מרוויח. אתה לא מפחית את סיכויי הרווח שלך בכל יום שאתה מגיע למשרד.
"תמיד היו אנשים סקפטים, אלו הנועזים שהרוויחו את הכסף!" נכון, יש הרבה עסקים של הימורים גבוהים עם רווח גבוה. סופרים, שחקנים, מוזיקאים ובורסקאים הם אנשים של הימורים. יותר מכך, כנראה שאם המקצוע שלהם לא היה כולל כזה הימור גבוה, הרווח ממנו היה נמוך יותר.
העניין הוא שאנחנו שוכחים שזה לא חוק פשוט של תעוזה=רווח. בין התעוזה לרווח יש גשר שנבנה עם גופותיהם של מיליוני אנשים שאנחנו מחליטים לשכוח. היו אנשים שהלכו בדרכם של הסופרים הגדולים, השקיעו זמנם בהימור גבוה ונכשלו. הם הרוב. אל תזכרו רק את אלו שהצליחו בגדול, תסתכלו על כל התמונה.
זו גם לא תעוזה עיוורת. כמה שנאהב לספר את הסיפור של אי טי למשל על הסרט שלא נאמינו בו ועשה מיליונים, לאי טי היה יותר סיכוי להצליח מלתוכניות פירמידה. יש הבדל בין הימור גבוה כי אנחנו לא יודעים לדעת מה יצירת אומנות מוכרת לבין הימור גבוה כי המודל הזה מנוגד לכל דבר מתוצפת ולכל תיאוריה בכלכלה. כמה שאאמין העצמי ואקח תעוזה, לא אחרבן כנפיים ואעוף. באותה מידה, תוכניות פירמידה או שיווק רשתי לא יהפכו לפתע לדבר טוב.
לבסוף, אתה מזיין את חברים שלך. יהיו קצוות לפירמידה. הם אנשים שזיינת להגיע למקומך. אני מקווה שאתה גאה.
"דונאלד טראמפ מאמין בזה!!!" אוקיי... זה שיש אנשים שידעו לעשות כסף או הימרו הימור נכון והצליחו לא אומר שהם מבינים בכלכלה.
למזלנו, מדינות הבינו כמה זה חרא של דבר ואסרו את המודל הקלאסי של פירמידה: זה שאין בו מוצר. הסוג השני יותר קשה לריסון.
פירמידות כמו World Ventures טוחנות שוב ושוב את הטענה המטופשת שזו לא תוכנית פירמידה כי יש מוצר.
זה כמו לטעון שמיגרנו את השפעת כי שפעת תןגדר כמה שחיסון השפעת מחסל. אז מה עם כל המגוון של הפתולוגים מסוג שפעת שאינם נוחתים לטיפול המחלה? זה שקשה יותר לטפל בהם לא אומר שהם לא קיימים.
למעשה, יש מדינות בהן גם אסור להרוויח כסף משיווק של השיטה עצמה.
בארהב הליברלית פשוט יצאו בהצהרה להיזהר מתוכניות כאלו כי הן לרוב רמאות.
אז מה זה שיווק רשתי? מוטציה של וירוס השפעת. בפני עצמו זה לא כזה נורא. זה מבצעי חבר מביא חבר. כאשר אדם משווק בפועל את המוצר והחברה מטיבה איתו על כך ובכך נוצרת רשת שיווק של המוצר והחברה לא צריכה לעשות זאת בעצמה. החשמלאי שעושה לכם הנחה כי אתם מסדרים לו עוד עבודות.
אבל לא ניתן להרוויח משיווק רשתי כסף. לפחות לא משמעותית. גם אם היה ניתן, זה היה על ידי מכירת המוצר באמת ולא מכירת מכירת המוצר. אז זה פשוט פירמידה חכמה עם אותן בעיות שהצגתי.
הם נורא מתלהבים מהנסיעות לחול אבל אין לך דרך לבדוק את המוצר שלהם לבד בעצמך. ובצדק, זה חרא של מוצר. הוא לא היה שורד בשוק.
בפועל אגב פחות מאחוז מהמשתתפים בWV מרוויחים מעל המינימום.
המטומטמת הזאת אמנם חושבת שהיא מיוחדת אבל הכרת פירמידה אחת והכרת את כולם. WV משתמש באותם כלים שכל האחרים משתמשים. כנסים דתיים, ראוותנות, מילים כמו שיווק רשתי, המון רגש, קלטות לשיווק המוצר, חזון ואידיאולוגיה "עמוקה" ןכן הלאה וכן הלאה. אדם צריך לשאןל אותו דבר ראשון האם תוכנית פירמידה תודה שהיא תוכנית פירמידה. השלב הבא הוא לחפש את הסימפטומים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה